Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu pracownik. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące pracownik.
Jak postępować, gdy pracodawca nie przekazał PIT-11?
Aktualizacja: 22.03.2016
Pracodawca, jako płatnik, zobowiązany jest do przekazania pracownikowi informacji podatkowej PIT-11 za ubiegły rok podatkowy. Przekazanie powinno nastąpić w terminie do końca lutego. Jest to ważne, gdyż formularz PIT-11 stanowi istotny dokument w kontekście rozliczenia przez pracownika rocznej deklaracji PIT. Co powinien zrobić pracownik, który mimo terminu do końca lutego, informacji PIT-11 od pracodawcy nie otrzymał? »
Czy trzeba wystawiać PIT-11 po śmierci pracownika
Aktualizacja: 27.01.2016
W trakcie ubiegłego roku podatkowego zmarł jeden z pracowników firmy. Czy w takiej sytuacji należy wystawiać PIT-11 na jego nazwisko? »
Ulga termomodernizacyjna – jak z niej skorzystać?
Sadkowski i Wspólnicy Spółka Komandytowa - to kancelaria prawna z dwunastoletnim doświadczeniem na rynku. Ponad siedemdziesięcioosobowy zespół kancelarii tworzą doświadczeni radcy prawni, adwokaci i doradcy podatkowi.
Zostań ekspertem portalu Infor.pl »